0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Postordre-tøj fra Ikast er netshoppernes favorit

30.000 danskere har stemt på deres yndlingswebshop - og vinderen er en gammel kending i nye klæder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR-foto
Foto: PR-foto

VINDER. Tøjfirmaet Bon' A Partes webshop er årets mest populære blandt danske forbrugere. Christian Christensen, Lone Loeth og Daniel Weinreich fra Bon' A Parte modtog prisen ved gallafesten hos brancheforeningen FDIH.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Jeg har en fornemmelse af, at vi har vundet, fordi vi gør tingene meget simpelt«, siger Claus Hyldgaard, der er senior manager for commerce hos Bon' A Parte i Ikast.

Virksomheden er 27 år gammel og levede i mange år fint af at sælge tøj til primært kvinder og børn via kataloger og postordre.

Men i dag udgør salget fra Bon' A Partes webshop 80 procent af omsætningen - og netop netbutikken blev torsdag belønnet med den i branchen stærkt eftertragtede pris Brugernes Favorit, som uddeles af Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH).

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere