0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Apple og Google suser forbi 100 milliarder dollar-milepæl

To it-giganter indtager de øverste pladser på ny liste over brandværdien af store internationale virksomheder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Shizuo Kambayashi/AP
Foto: Shizuo Kambayashi/AP

revitalisering. Apple forstår at gøde sin brandværdi, når virksomheden kommer med nye smartphones. I næste uge følger kæmpen trop med nye iPads.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er mange penge at hente i et godt brand. Rigtig mange.

Den nyeste udgave af den årlige brand-rangliste fra et af verdens førende konsulentvirksomheder Interbrand sætter it-virksomheden Apples brand i toppen med en værdi, der for første gang overstiger 100 milliarder dollar - helt præcist 118,9 milliarder dollar eller 698 milliarder kroner.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere