0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Han sælger sæbepulver og tomatsuppe - og vil redde verden

Unilevers direktør, Paul Polman, kalder sin multi-nationale koncern for »verdens største ngo«.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Paul Polman har været CEO for Unilever siden2009. Han er formand for WorldBusiness Council for Sustainable Development, er gift og far til tre børn.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er nok de færreste danske forbrugere, der forbinder en pakke Knorr-suppepulver eller en pose Lipton-te med globalt ansvar.

Måske fordi Unilever over for forbrugerne ikke gør noget væsen af den omfattende strategi for bæredygtighed, som koncernen har fulgt siden 2010.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere