0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Reklamemand: Alka skal ikke forvente nye kunder blandt fodboldfans

Alka skal engagere sig i fansene, hvis de vil have kunder i butikken.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING
Foto: JENS DRESLING

Forsikring. Alka Forsikring sætter penge i fodbold i håb om at komme tættere på potentielle kunder. FOTO:

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Orange bliver ikke en usædvanlig farve at forbinde med dansk klubfodbold«.

Sådan lød det tirsdag fra direktør i Superligaen A/S, Claus Thomsen, om den nye sponsoraftale med Alka forsikring, der med deres 12 millioner kroner årligt og orange logo har gjort deres indtog i dansk fodbold.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter