0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Danske koncepter fandt et hul i Londons madmarked

Sticks'n'Sushi og Joe & the Juice har gjort skepsissen til skamme og fået succesi den britiske hovedstad. Forklaring: En satsning på den gyldne middelvej mellem det dyre og billige - krydret med lidt godt humør og dansk coolness.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR-foto
Foto: PR-foto

grillet. Sticks er populære hos briterne, mens danskerne spiser mere sushi, har Sticks'n'Sushi erfaret med sit vellykkede indtog i England.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En ting går igen, når man spørger gæster uden for Sticks’n’Sushi og Joe & the Juice om, hvorfor de lige præcis går på de to kæder, når de kunne gå så mange andre steder her i London.

Det er noget med stemningen, og så ordene ’Value for money’: at man får noget for pengene.

Og de to ting er også, hvad den britiske ekspert i restaurationsbranchen Paul Charity fremhæver som forklaring på, at de to danske koncepter kan klare sig på verdens måske mest konkurrenceprægede marked.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere