0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Firmaer redder verden på sociale medier

At signalere empati og socialt ansvar betyder likes og positive kommentarer. Det ved Coca-Cola, Apple ... og også en dansk forhandler af dyrefoder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Henning/Følg en hjemløs
Foto: Henning/Følg en hjemløs

Spisetid. Henning har fundet sig et shelter, og nu er det spisetid med kniv og gaffel. Mest kniv. Felix, som ellers har fået en forhandler af dyrefoder som sponsor, hygger sig her med et par frikadeller.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Rundt i Danmark cykler en hjemløs med en anhænger. Han adskiller sig ikke fra andre i samme svære situation. Undtagen på et punkt.

Henning har fået mange tusind followers på sin facebookside, ’Følg en hjemløs’, og adskillige virksomheder har – diskret – fået gjort opmærksom på sig selv og deres sociale ansvar ved at støtte ham.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere