Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Selvportrætterne vil også ændre danske forbrugsmønstre

Den har endnu ikke sat sit spor i detailhandlen, men det er kun et spørgsmål om tid, siger eksperter.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Mens selfiekulturen er en velsignelse for detailhandlen i England og USA, hvor virksomheder som Primark i Storbritannien og Forever 21 i USA ifølge Financial Times spinder guld på den unge generations behov for at iklæde sige forskellige sæt tøj på selfies, kan den danske detailhandel endnu ikke mærke en forskel.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden