0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lego er den bedste debutant på eksklusiv brand-hitliste

Lego er ifølge reklamebureauet Interbrand verdens 82. mest værdifulde brand med en værdi på knap 36 milliarder

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Melissa Kühn Hjerrild (arkiv)
Foto: Melissa Kühn Hjerrild (arkiv)

vokseværk. Lego overgår sig selv igen og igen, når det handler om at møve sig ind i børneværelserne. I første halvår af i går øgede legetøjskoncernen således sin omsætning med 18 procent.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Reklamebureauet Interbrand opgør hvert år værdien af verdens største brands, og nu er et dansk firma også kommet med på den eksklusive top 100-liste.

Det er Lego, der med en anslået brandværdi på 5,36 milliarder dollar (knap 36 milliarder kroner) er årets bedsteplacerede nytilgang.

ritzau

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere