Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.
Spørgeskema om automatisk oplæsningDet er ikke, fordi den svenske mediegigant Bonnier havde sat et stort gult udsalgsskilt på Børsens laksefarvede sider, at ejeren af den danske erhvervsavis nu bliver JP-Politikens Hus, understreger Bonniers administrerende direktør Tomas Franzen i et interview med Politiken.
»Det var JP-Politikens Hus, der henvendte sig til os«, siger Bonniers administrerende direktør Tomas Franzen.
Bonnier, der ejer flere medieforetagender og udgiver mere end 50 magasiner i Norden, er i gang med en omstillingsproces, hvor de i højere grad satser digitalt, og derfor lod koncernen sig lokke af et godt tilbud.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage
Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.
Læs videre nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her