0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Telia og Telenor taber mobilkunder på det danske marked

Både Telia og Telenor har i løbet af 2019 mistet flere tusinde mobilkunder på det danske marked.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Teleselskaberne Telia og Telenor har begge tabt mobilkunder på det danske marked i løbet af det seneste år.

Det viser årsregnskaberne fra de to teleselskaber, der er blandt de største spillere på det danske mobilmarked.

For Telias vedkommende har man tabt 16.000 mobilkunder i 2019, så man ved udgangen af året havde omkring 1,4 millioner danske mobilkunder.

Telenor har i den samme periode tabt 62.000 mobilkunder. Det gav omkring 1,6 millioner danske mobilkunder ved udgangen af året.

TDC er dermed fortsat størst på det danske mobilmarked med omkring 1,9 millioner private mobilkunder, der ikke kun har købt data.

Derudover har TDC cirka 800.000 erhvervskunder.

ritzau

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts