0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

SKRIV: Hvor mange reklamer kan byen holde til?

Reklametrætte aktivister har i nat fjernet en lang række reklame i København og i stedet hængt klistermærker op med teksten »Ingen reklamer tak«.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JONAS PRYNER ANDERSEN
Foto: JONAS PRYNER ANDERSEN
Skriv til Politiken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Skriv til Politiken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Byen er klistret til med reklame for det ene og det andet i alle verdens farver, sjove og mindre sjove slogans og blinkende neon.

Men der må være en grænse for kommercialiseringen i det offentlige rum og vi skal have mulighed for at færdes i byen uden at blive bombarderet med de mange annoncer og reklamer.

Det mener gruppen 'Borgere for reklamefri by', der i nat har været på tur i København for at fjerne reklamer.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce