Tribuner proppet med singler og all inclusive-billetter kan blive fremtiden, når FC København spiller hjemmekampe i Parken.
I hvert fald hvis det står til Lars Seier, der ejer 22,55 procent af aktierne i Parken Sport & Entertainment.
Det skriver Berlingske.
Rigmanden vil med tiltagene forsøge at ændre på, at det gennemsnitlige antal af tilskuere til FCK's hjemmekampe de seneste ti år faldet fra 18.000 til 15.700.
»Det her har jeg godt nok ikke drøftet med de andre endnu, men Tinder (dating-app, red.) har nogle store sponsorater af sport i USA, hvor de så har en hel tribune for singler, og så kommer man ind via appen«.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage
Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.
Læs videre nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her