0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:

Russere laver fupudgave af britisk avis

En statsejet russisk tv-station har manipuleret med forsiden af avisen The Times for at sætte en kritiker af Rusland regering i dårligt lys.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
MARK LENNIHAN/AP
Foto: MARK LENNIHAN/AP
Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Mandag havde den britiske avis The Times sat en historie om mangel på dommere på forsiden.

Men da seerne af programmet 'Vesti' på Ruslands statsejede tv-kanal 'Rossia' blev præsenteret for avisen, var der en historie om den regeringskritiske russiske milliardær Boris Beresovskij på forsiden.

ritzau

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere