0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:

Avis bestak sig adgang til dronningens bil

Tabloidavis fik adgang til dronning Elizabeths bil ved at bestikke chaufføren. Kongehuset suspenderer nu en ansat.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
FRANKA BRUNS/AP
Foto: FRANKA BRUNS/AP

En britisk tabloidavis hævder at have skaffet sig adgang til dronningens bil.

Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det britiske kongehus meddeler, at det har suspenderet en chauffør, efter at journalister hævder at have fået adgang til Buckingham Palace og dronningens bil ved at bestikke en af kongehusets chauffører.

Tabloidavisen News of The World siger, at to af dens journalister, der udgav sig for at være mellemøstlige forretningsmænd, unddrog sig sikkerhedstjek ved at betale chaufføren 1000 pund - cirka 8.500 kroner.

Avisen siger, at historien, der blev offentliggjort i går, afslører lemfældige sikkerhedsforhold på slottet.

ritzau

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere