Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Tom Pennington/Ritzau Scanpix
Foto: Tom Pennington/Ritzau Scanpix

Trods det konstante fokus på sociale medier, holder Donald Trump fast i det klassiske vælgermøde.. Her ankommer han til et møde i Dallas i sidste uge.

Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Trump giver demokraterne baghjul på de sociale medier

Op til det seneste valg var Donald Trump langt bedre end Hillary Clinton til at mobilisere vælgere på Facebook. I dag han sætter han demokraterne endnu mere til vægs på de sociale medier.

Internationalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Præsident Donald Trumps kampagne sprøjter hver eneste dag annoncer ud på Facebook, YouTube og de millioner af websteder, der betjenes af Google. Annoncerne spiller benhårdt på emner, der sætter sindene i kog – for eksempel ’invasionen’ af indvandrere og ’korrupte’ medier – og fungerer bedst på platforme, hvor algoritmer favoriserer vrede, og hvor de politiske organisationer frit kan se bort fra fakta.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden