0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Marcus Emil Christensen
Foto: Marcus Emil Christensen

I sine 15 år i sundheds­væsenet tav Carsten Larsen om, hvad han oplevede. Det vil han ikke længere

Jeg fattede aldrig, hvorfor vi var så mange administrativt ansatte i regionen, mens sundhedspersonalet på hospitalsgangene knoklede.

FOR ABONNENTER

Der er desperat mangel på personale i sundhedsvæsenet, lyder nødråbet i alle medier for tiden. Min hustru og jeg oplevede den enorme travlhed fra forreste sengerække, da jeg for nogle år siden var langtidsindlagt med en kritisk sygdom. Hvordan afdelingens personale formåede at holde skuden oven vande, er mig stadigvæk en gåde.

Jeg har tidligere selv arbejdet som djøffer i sundhedssektoren i ca. 15 år og har derfor været et par gange rundt om blokken; jeg så mangt og meget, og en del undrede mig. Men jeg holdt mund.

Få et halvt år til halv pris

Få dit daglige nyhedsoverblik, baggrund og perspektiv på de historiske øjeblikke i 2022.

Giv mig et halvt år til halv pris
  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Annonce

For abonnenter

Annonce