0
Læs nu

Du har ingen ulæste gemte artikler

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til dine gemte artikler, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:

Mor til tvillinger og trillinger: Man kan da ikke bede borgerne selv finde finansiering til deres borgerforslag

Jeg kan fejre, at oppositionen fik mit borgerforslag om udvidet barsel til tvillingeforældre på finansloven. Men der er en sten i skoen: Regeringen stemte i første omgang imod, fordi finansieringen manglede. Det lover ikke godt for fremtidige borgerforslag.

FOR ABONNENTER

Med nyfødte trillinger i armene og 3-årige tvillinger susende rundt om spisebordet skrev jeg, min mand og min veninde, som også er tvillingemor, et borgerforslag, der skulle give de næste tvillinge- og flerlingefamilier en bedre start på familielivet.

En bedre start, end vi havde fået.

En bedre start, end vores tvillinger og trillinger havde fået.

Jeg var træt. Trillingerne skulle mades hver tredje time døgnet rundt, tvillingerne skulle have så normal en hverdag som muligt, og jeg pumpede og ammede konstant.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu

Annonce