0
Læs nu

Du har ingen ulæste gemte artikler

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til dine gemte artikler, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Jacob Ehrbahn
Foto: Jacob Ehrbahn

Jeg er en nyuddannet corona-realist. Her er mine bekendelser

Først var det efter nedlukningen, så var det efter vaccinerne, nu er det efter boostervaccinerne. Men jeg kan simpelthen ikke blive ved med at håbe, at alt bliver godt igen om lidt. Så nu vil jeg være realistisk og finde en varig måde at leve på i pandemiens tid.

FOR ABONNENTER