0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:

Virkelig? Kunstig? 19-årige Imma har massevis af følgere på Instagram og er en stor reklamesøjle. Men findes hun?

Virtuelle influencere som Imma vinder frem på Instagram. Tendensen, der stammer fra blandt andet Japan, mødes i Danmark stadig med lettere undren, men den er kommet for at blive, vurderer ekspert. For sammenlignet med levende influencere er de virtuelle nemmere at have at gøre med for virksomhederne.

FOR ABONNENTER

Her deler hun billeder af sit ekstravagante liv. Eksklusive designere som Dior og Valentino elsker den 19-årige modesensation og sponsorerer ganske ofte hendes liv.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Artiklen er låst – Sådan kommer du videre:
Du er her
Vil du have adgang?
NEJ
JA