Efter at have deltaget i adskillige konkurrencer er jeg blevet kåret til årets bommert foran værdige modstandere som Troels Lund Poulsen, Birthe Rønn Hornbech og Lene Espersen. Jeg beklager, at mit eksempel på fattigdom ikke viste fattigdommen i Danmark. Det er jeg ked af. Men jeg er taknemmelig for alle dem, som har taget teten op efter mig og har fastholdt, at et enkelt dårligt eksempel ikke fjerner fattigdommen i Danmark eller gør bekæmpelsen af fattigdommen irrelevant. Tak for det. Mange har spurgt, hvorfor jeg valgte Carina.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Trump lagde ikke skjul på, hvad formålet var med den aggressive strategi. Nu kan det få den modsatte effekt
-
Danske virksomheder ansætter markant færre på grund af ai – og særligt to grupper er i farezonen
-
»En skandale«: Nyt højhus kan ødelægge danske planer for Unesco-verdensarv
-
Han har været død én gang og har mistet begge ben, men han har absolut intet at klage over
-
Han formøblede sin kones formue og var til grin i København. Alligevel blev han en anerkendt digter
-
Lukas Graham og alle andre opvarmningsnavne trækker sig i protest fra Ed Sheerans turné
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
70 år
Debatindlæg af Lærke Malmbak
Jeg har undervist i 66 forskellige klasser. Det er ikke mobilerne, der er problemet
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Vi har en ny lyd-app til dig
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
tema