SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Hvor er det efterhånden træls, med alle de kommentator-holdninger som er farvet af deres politiske fløje, hvilket dog ikke er underligt, men det er sært at se Mogensen og Kristiansen og se hvorledes Kristiansen får lov til at få taletid og stå og nedgøre den siddende regering. Mogensen aber bare efter.
Helle Thorning-Schmidt og hendes regering har fået den mest dårlige start, og det nærmer sig hetz og forfølgelse. Uanset hvad den regering foretager sig, så er der kun negative reaktioner.
Vi har nu en statsleder vi kan være stolte af, se hvor flot hun begår sig i udlandet, og det ser ud til, at hun er højt respekteret. Når jeg tænker på Cop 15 mødet og erindrer den klump, der sad og halv sov, og ikke kunne styre hverken det ene eller det andet, og på sit Græsted-engelsk sagde "i have banking", ham lader I, som kommentatorer, slippe afsted med både det ene og det andet, jeg tænker på, om I er afhængige af ham, på en eller anden måde, som da han dannede sit tæskehold, og kunne få den flok lemminger til at gøre alt det han ønskede, og nu ser det så ud til, at de måske kommer i problemer med deres lydighed.
Nu har vi endelig en kvindelig leder, og kvinder arbejder ikke på samme måde som mænd, kvinder praler ikke af hver lille ting de har foretaget sig, og med ligestillings øjne, må der da være nogen der kan se, at det er svært for en kvinde, at få eller have en lederstilling, hun bedømmes på helt andre måder end en mand. Alle kommentatorer er mænd, og jeg skal da lige love for, at de får lukket alle deres frustrationer ud, og det er ikke fair.
Stop den hetz og lad den nye regering vise hvad de kan, og ikke hvad kommentatorerne vil ha' de skal gøre.
Læs hver dag
- 23. maj
- 23. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr