SektionerMedier |
Aktuelle temaerSatire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Jeg læser om skolelederen fra Fyn, der som jeg forstår det, i ren fustration udtrykker sine følelser, foranledt af hvad hun opfatter som sabotage mod hendes arbejde. (hvor omfattende er dette problem egentlig) altså elevsabotage mod lærenes arbejde? Det burde måske undersøges.
Det er selvfølgelig beklagelig, at følelserne løber af med en skoleleder, og hun har beklaget sin udtalelse.
Jeg håber virkelig at politiet pure afviser andmeldesen fra faderen, til en af de elever der saboterede undervisningen. Han (faderen) kunde jo begynde med at opfostre sin egen søn, istedet for at hævne, egne uforretter, på en skolelærer der angiveligt har forløbet sig. Han skal tænke på hvilke sigmaler han sender sin søn, og de konsekvenserne det kan få.
Noget kunde imidlertid tyde på at der er problemer i Folkeskolen. Flere og flere danske skolebørn, forlader skolen med utilstrækkelige kundskaber, det gælder både etnisk-danske og ny-danske.
Det er måske på grund af at eleverne fra første klasse er inddelt efter alder, og at der ikke er taget nok hensyn til betydelsen af etnisitet og kultur-forskelle , der er det største problem i Folkeskolen.
Eleverne går 8-10 år i skole, men lærer sig mindre og mindre, hvis man lytter til den information der går ud. Der må da være noget grundlæggende fejlagtigt i den filosofi, og i de systemer, Folkeskolen virker efter.
Inden du kommenterer mit indlæg så læs venligst min profil, den kan jeg stå inde for. Jeg ønsker ingen rasistisk diskution.
Læs hver dag
- 20. jun
- 20. jun
H.C. Andersen
Andersens eventyr på en ny måde. Oplev et nyskabende show, der blander nationaldigterens værker med moderne effekter.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 350 kr.
Alm. pris 400 kr
|
|
Pluspris 95 kr.
Alm. pris 125 kr