SektionerMedier |
Aktuelle temaerSatire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Bare min holdning.....
1. Alle indkomstoverførsler hæves med 2.000 kr. om året før skat.
2. Pensionisttillægget skal hæves med 5.000 kr. om året.
3. Straksafskrivning: Virksomhedernes investeringer i nye maskiner skal kunne trækkes 100 pct. fra i skat i 2012. (S-SF)
4. Beskæftigelsesfradrag hæves med 6.000 kr. årligt. (S-SF-RV)
5. Loft over fradrag for fagforeningskontingent fjernes (Genopretningspakken). (S-SF)
6. Loft over skattefradrag over alle typer af pensionsopsparinger på 100.000 kr. (S-SF) og 150.000 kr. (RV)
7. Gratis skolemad til alle skolebørn. (S-SF)
8.To lærere i dansk og matematik fra 0.-3. klasse. (S-SF)
9. I hovedstadsområdet nedsættes prisen på klippekort med 25 pct., og abonnementskort bliver 40 pct. billigere. (S-SF)
10. Helt udenfor hovedstadsområdet sættes abonnementskort 20 pct. ned i pris. (S-SF)
Se de 100 løftebrud her.
http://www.bt.dk/politik/se-hele-listen-100-loeftebrud-paa-100-dage
Jeg ved godt det er gammel mælk i nyt karton. Og at historien har været oppe og vende mange gange i medier og hos mennesker i Danmark.
Jeg stemte ikke på den siddende regering. (gudsketakoglov) for det da.
Havde jeg stemt på den siddende regering havde jeg den dag i dag meldt dem til politiet.
1. Dokument falsk.
2. Vildtledende kampagne.
3. Tyveri og Bedrag.
En virksomhed i Danmark som reklamere med et tilbud, som de ikke kan holde, bliver stillet til ansvar og forbrugerrådet tager sagen. Eventuelt straffes man med bøde og påtale om løftebrud.
Eks: TDC lovede forbrugerne Internet, samt en forbindelse på 10/10 mb til 199,- pr. måned. I en TV reklame. Dette kunne de ikke overholde, prisen var dyre, og hastigheden lavere end lovet på TV. De blev straffet med Bøde.
En direktør som gang på gang bryder sit løfte må stå til regnskab overfor direktionen og eventuelle aktionærer. Eventuelt en afskedigelse.
Og hvis du har sat dit kryds under valget på et parti som har brudt så mange løfter som den siddende regering. Så burde du melde dem for dokumentfalsk.
De løfter de gav under valgkampen, afgjorde hvor mange mennesker, især unge mennesker sat deres kryds. Disse løfter er nu blevet brudt, og ærlig talt så er de ikke bedre end dengang Jakob Haugaard kom i folketinget, på løftet om medvind på cykelstierne.
Det burde ikke kunne lade sig gøre i et demokratisk land som Danmark, at lyve sine vælgere så lodret op i ansigtet uden det har en konsekvens.
Næste år lover de vel at alle danskere under 30 år skal have en årlig udbetaling af staten i Festpenge på 45.000,-
Tolk det som du vil....
Læs hver dag
- 20. jun
- 20. jun
H.C. Andersen
Andersens eventyr på en ny måde. Oplev et nyskabende show, der blander nationaldigterens værker med moderne effekter.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 350 kr.
Alm. pris 400 kr
|
|
Pluspris 95 kr.
Alm. pris 125 kr