SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår pointen med Socialdemokraternes forslag, jeg ser kun en masse udgifter.
I forvejen, ville Odenses borgmester flytte denne hårde kerne af familier, til andre steder, hvor der bor ressource stærke familier, og så de ikke boede tæt på hinanden.
Nu siger S jo egentlig bare det samme, men de vil også rive de bygninger ned hvor de familier har boet...??!! Til hvad nytte?! Hvis man alligevel omplacere disse familier, kan man da ligeså godt bruge de bygninger til folk der ikke har noget sted og bo, eller få ressource stærke familier ind.
I Askerød i Greve har man gjort noget lignende , men grunden til at de rev bygninger ned, var fordi de lå så tæt, og beboerne følte utryghed ved at gå på de mærke stier. Det har været en succes, men det har heller ikke stå alene. Jeg kan overhoved ikke se hvorfor man vil gøre det samme i Vollsmose, når der allerede er kommet forslag, hvor en stor del af problemet kan løses, hvorfor ikke bare holde sig til det?!
Læs hver dag
- 21. maj
- 21. maj
Dagens tegning
-
TEGNING Fra de varme lande
-
TEGNING Klædt på
-
TEGNING Færdigt arbejde
-
TEGNING Dominoeffekt
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 5600 kr.
Alm. pris 6200 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr