Det er dybest set bare en intelligent klump fedt, siger neurokirurgen. Til gengæld er hjernen kroppen vigtigste organ og man får man kun én. Han lever selv efter en meget stram regel for at passe på sin egen, og han fortrød det, den ene gang, han brød den.
Niels Agerlin er neurokirurg på Rigshospitalet og ansvarlig for donation af organer i Østdanmark. Han har et godt råd og et inderligt ønske til alle os, der lige nu har velfungerende hjerner.




























