Hovedstadens Beredskab er lørdag morgen rykket ud til en brand i Adelgade i Indre By.
»Vi er i gang med at slukke en mindre brand i taget og vil være på stedet et stykke tid endnu. Ingen meldinger om tilskadekomne«, skriver beredskabet på X kl. 9 lørdag.




























