Når vrede elkunder dette forår har haft uhørt meget bøvl med at få deres penge retur fra de udskældte elselskaber Velkommen og Nettopower, har forklaringen gang på gang lydt, at man var i færd med at udskifte it-systemet.
»Det at flytte så mange kunder over er en stor og kompleks opgave«, har medejer Lars Hein forklaret til TV 2 og andre medier siden maj.




























