»Det har været slemt«.
Sådan lyder det fra Venstres formand og forsvarsminister Jakob Ellemann-Jensen tirsdag aften i et interview med DR.
Efter et halvt års stress-sygemelding er Jakob Ellemann-Jensen tilbage i dansk politik.
»Det har været slemt«.
Sådan lyder det fra Venstres formand og forsvarsminister Jakob Ellemann-Jensen tirsdag aften i et interview med DR.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her