Verdens største sociale netværk er tæt på at runde en milliard medlemmer verden over. Et så stort foretagende med så stor berøringsflade har naturligvis også en grøn samvittighed, men det store spørgsmål er naturligvis om denne er god eller dårlig. Nu har Facebook givet os svaret.
Lyt til artiklen
Et glas rødvin om året
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Militæranalytiker: »Putin er ved at tabe krigen. Det kan han ikke leve med«
-
Boligøkonom: Ny skat på andelsboliger giver ikke mening
-
Årets eksamen på en række gymnasier tegner et bekymrende billede af 'generation ai'
-
Danmarks nye kulturminister: »Sådan nogle medier bør efter min mening ikke få en rød øre«
-
John Denvers hit er blevet soundtracket til USA’s kæmpesucces. Pudsigt nok.
-
Han var dum at høre på i 2010. Han var dum at høre på på Tinderbox
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Rasmus Landersø
tema
I hendes verden findes kun vrede. Her kan hun skrige. Brøle af sine lungers fulde kraft
Lyt til artiklenLæst op af Sigrid Debois Reuss
00:00




























