Andet i livet end politik

Lyt til artiklen

Alt er politik, påstår visse politikere - jeg er ikke enig, faktisk er politik det mindste af alt. Kærlighed, litteratur, kunst, natur er så meget mere berigende. Men nu er dette nu engang en politisk blog, og derfor strejfer jeg sjældent bort fra den politiske samfundskritik - det gør jeg til gengæld på Humanisme.dk, som jeg fremover ikke vil undlade at anbefale her af og til, når der er nyt. På min Logbog findes altid nyeste opdateringer, herunder også politiske indlæg i de trykte medier, men efter at nærværende blog blev lanceret på Politiken.dk den 1. maj 2007, har der været en vis fordeling af emnerne: De primært politiske her på stedet, og de primært kulturelle indlæg på Humanisme.dk - om end de sidste naturligvis også kan have politiske vinkler og implikationer. Her nogle anbefalinger af nyere indlæg fra Humanisme.dk til den, det måtte interessere: > Filmanmeldelse: Mod muren > Boganmeldelse: Illusionen om Gud (Richard Dawkins) > Filmanmeldelse: De andres liv > Boganmeldelse: Kierkegaards Jyllandsrejse (Peter Tudvad)

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her