Kære læsere, På fredag (25.6.) kl. 10-11 sidder jeg klar og svarer på spørgsmål og kommentarer online. Jeg har sjældent haft tid til at svare på de mange kommentarer her på bloggen - ofte er der hundredvis af kommentarer, i flere tilfælde har der sågar været over 500, ja et enkelt indlæg har næsten rundet halvandet tusind kommentarer, og det er alt for tidskrævende at følge med i det hele. Selvom kvaliteten af debatten godt nok også varierer, er der heldigvis rigtig mange gode kommentarer imellem, og der er da også mange, hvis synspunkter overlapper min egne, og som jeg derfor blot ville kunne gentage. Men jeg håber, I vil benytte lejligheden til at slå et smut forbi bloggen og deltage med spændende og konstruktive indspark, når det går løs på fredag. Jeg foreslår et emne, som ofte dukker op direkte og indirekte: HVAD ER DANSKHED? Med venlig hilsen, Rune Engelbreth Larsen [caption id="attachment_3699" align="alignleft" width="460" caption="1. maj i Fælledparken. Dannebrog plantet i en ølkasse. Foto: Finn Frandsen."] [/caption]
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Han nægter at lade sig betjene på engelsk, når han går på restaurant i Danmark
-
Ny måling: Danskernes tillid til ét europæisk land er femdoblet
-
Kong Carl Gustaf: »Jeg tror ikke, at hun magtede det, der skete«
-
Rejsebureau om turismen på elsket tropeø: »Det er gået helt bananas«
-
Wegovy, jeg slår op