0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Godt nytår

Rune Engelbreth Larsen
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Godt nytår til alle venlige debattører, der i eget navn det forgangne år har bakket op om et mere humanistisk Danmark, og god weekend til alle saglige kritikere, der i eget navn er uenige i mit sigte. Tak fordi I fægtede med åben pande i 2010.

Til jer, der pseudonymt og anonymt udstiller jeres had og foragt, siger jeg som sædvanlig som B.S. Ingemann. Men det er nytår - så godt nytår til jer også!

Og til alle jer, hvis had og foragt er i eget navn, men flyder af påstande om, at undertegnede og andre af Politikens skribenter er "terror-sympatisører" eller "islamister", der "sympatiserer med Hizb-ut-Tahrir" ... Jeg ved ikke, hvad der er værst? Om disse stupide løgne blot afslører en IQ på niveau med en gulvspand, eller om de afslører en kynisme på niveau med hårdkogte propagandister?

Men det er trods alt nytår - så godt nytår til jer også!

Og så må vi godt drømme lidt om et bedre og mere humanistisk 2011, ikke?

Godt nytår - og husk: Der er andet i livet end politik … Take the red pill, smut hen og lej en god film, læs en fremragende forfatter, eller gå en lang tur og oplev, hvor smuk vinteren kan være ...

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere