God weekend til alle venlige debattører, der i eget navn bakker op om et mere humanistisk Danmark, og god weekend til alle saglige kritikere, der i eget navn er uenige i mit sigte. Tak fordi I fægter med åben pande. Til de usaglige, der gemmer sig bag anonymiteten eller pseudonymiteten for at komme af med indestængt galde - hvis I har været forbi denne blog med nogen regelmæssighed (og det er der jo en del af jer, der har), så ved I, hvad jeg og B.S. Ingemann mener om pseudonymitet og anonymitet (læs det nederste citat). Men god weekend til alle - også til Lene Espersen og De Konservative. Vi slap for Brian Mikkelsen som ny formand, og når man tæller de små marginaler med, er det jo rart, at partiets allermest DF-begejstrede duo (Brian og Lene) trods alt ikke satte sig på lederposten i partiet igen. Slik sårene og lyt til noget smukt - og glæd jer over, at pianisten Zara Pirumian også er en af de utallige indvandrere, som har gavnet og beriget landet:
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Han nægter at lade sig betjene på engelsk, når han går på restaurant i Danmark
-
Ny måling: Danskernes tillid til ét europæisk land er femdoblet
-
Kong Carl Gustaf: »Jeg tror ikke, at hun magtede det, der skete«
-
Derfor lukker festival: »Det er sværere i København, end vi havde forventet«
-
Rejsebureau om turismen på elsket tropeø: »Det er gået helt bananas«