På tide at lande ikke lader sig tryne af USA

Krise. Devjani Khobragade-sagen er langtfra slut. Den indiske befolknings sympati er på hendes side. Folk spørger: hvad med hendes ret til at vende tilbage til USA, fordi begge hendes børn bor i USA og hun er gift med en amerikansk statsborger, skriver Mrutyuanjai Mishra .
Krise. Devjani Khobragade-sagen er langtfra slut. Den indiske befolknings sympati er på hendes side. Folk spørger: hvad med hendes ret til at vende tilbage til USA, fordi begge hendes børn bor i USA og hun er gift med en amerikansk statsborger, skriver Mrutyuanjai Mishra .
Lyt til artiklen

En amerikansk præst på vej til Sverige viser mig forsiden af New York Times og fortæller mig, at det her er stort. Meget stort endda, understreger han.

Der er fejl på begge sider. Der er to sider af historien, siger han. Og venter på min reaktion.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her