Regeringen søber sig ind i krisestemning

Krise? I regeringstoppen spørger man sig selv om, hvad der er galt. Det er jo lidt vanvittigt, at der i en tid med kun 118.000 ledige (4,4 pct.) nærmest er gravkammerstemning i den offentlige debat omkring Danmarks økonomiske situation.
Krise? I regeringstoppen spørger man sig selv om, hvad der er galt. Det er jo lidt vanvittigt, at der i en tid med kun 118.000 ledige (4,4 pct.) nærmest er gravkammerstemning i den offentlige debat omkring Danmarks økonomiske situation.
Lyt til artiklen

I fredags drog jeg af sted på den årlige laksefisketur til Stavanger med tidligere partnerkolleger fra Accenture. Jeg havde købt billet hos SAS – 1.700 kr. retur. Glad møder jeg op i lufthavnen og tjekker ind med de sædvanlige to stykker bagage – min taske og min fluefiskestang.

Til min overraskelse oplyser damen i skranken mig om, at det koster 550 kroner ekstra hver vej for min fiskestang. Den havde jeg aldrig prøvet før, i de ni år jeg har taget den samme tur.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her