Debat om et juletræ: DF skræmmer folk væk fra forsvaret af danskheden

juletræ. Næste gang Dansk Folkeparti vil skælde ud på indvandrere, der ikke har forstået, at de skal respektere Danmarks traditioner, vil jeg derfor anbefale at de skriver et debatindlæg eller besøger indvandrerne, skriver Rasmus Jarlov.
juletræ. Næste gang Dansk Folkeparti vil skælde ud på indvandrere, der ikke har forstået, at de skal respektere Danmarks traditioner, vil jeg derfor anbefale at de skriver et debatindlæg eller besøger indvandrerne, skriver Rasmus Jarlov.
Lyt til artiklen

Jeg havde tænkt mig at skrive et blogindlæg om, hvor groft takt- og respektløst det er af indvandrere i Danmark at misbruge deres flertal i en boligforenings bestyrelse til at aflyse danske traditioner.

Jeg ville også have skrevet om vores kulturrelativisme-minister Uffe Elbæk (R), som byder det velkommen og virker som om, han synes, det er en liberal befrielse at slippe af med julen.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her