Voksenbabyer til Taylor Swift-koncerter, umodne mænd på egotrip og følelsesdrevne politikere. Professor Keith Hayward slår alarm og frygter en verden uden voksne – for hvem skal så redde os, når det hele ramler?
Der er en tråd mellem 40-årige kvinder i paillethatte til Taylor Swift-koncert og Donald Trumps indtog i Det Hvide Hus
Keith Haywad, der er professor i kriminologi har skrevet bogen ’Infantilised. How Our Culture Killed Adulthood’, hvor han harcelerer imod voksne, som ikke kan slippe ungdommen. Det ses blandt andet ved mødre, som er lige så store fans af Taylor Swift som deres døtre, mener han. Foto: TAS Rights Management
Lyt til artiklen
Henter...
Jeg knapper min skjorte op og peger på T-shirten inde bag. Det sorte bomuld prydes af Batman liggende dvask i en sofa med fusserne oppe på sofabordet. Fjernbetjeningen hviler i Batmans højre læderhandske. Han glor nonchalant mod tv’et. Den T-shirt er måske det mest drengerøvede, jeg ejer.
Keith Hayward kigger skiftevis på Batman og på mig.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.