Khader: Tøger er korrekthedens over-Ayatollah

Jeg er politiker forklædt som politiker, og jeg vil til enhver tid kæmpe for, med politiske midler, at individets rettigheder går forud for religiøse rettigheder, skriver Naser Khader.
Jeg er politiker forklædt som politiker, og jeg vil til enhver tid kæmpe for, med politiske midler, at individets rettigheder går forud for religiøse rettigheder, skriver Naser Khader.
Lyt til artiklen

Hvis alle, der ikke lignede mig, var mine fjender, så ville Tøger Seidenfaden og jeg formentlig være dødsfjender.

Så galt står det nu ikke til mellem hjørnekontoret på Politiken og mig, men det ville være den logiske konsekvens af Seidenfadens udsagn i lørdagens signatur, at vi i Det Konservative Folkeparti med vores integrationsudspil, hvorunder der som et blandt mange punkter er et ønske om at få burka og niqab forbudt, gør alle, der ikke ligner os til vores fjender.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her