Det provokerer den 33-årige rapper Emil Simonsen alias Orgi-E voldsomt, når snerpede bedsteborgere mener, at hans tekster er sexistiske, dumme og platte: »Folk tror, det er en gimmick, når en højgravid dame hænger foran en betonvæg og ryger i min musikvideo. Folk tror også, det er fantasi, når en lille pige står i en forladt baghave i et af husene ved blokken og tager sig en smøg. Nej, det er skam virkelighed for mange i Danmark! Alkoholisme og psykisk syge skæbner er en del af den her white trash-virkelighed, som de fleste middelklassedanskere gerne vil glemme, men som ikke desto mindre findes i vores baghaver. De gemte vores boligområde væk i grønne træer og glemte de problemer, der var bag. Velkommen til underklassen«.
Sammen med Politiken er Emil Simonsen taget tilbage til Vestegnen, som udgør hans tekstlandskab af underklasseskæbner, kedsomhed og toiletsex på det nye soloalbum ’Klamfyr’. Han sætter ord og lydbilleder på et forstadsliv, hvor fællesskabet er blevet klemt og glemt, men hvor skæbnefællesskabet alligevel lever videre på trods. Orgi-E er noget så sjældent som en socialt indigneret musiker. »Jeg er et produkt af alt det lort omkring mig, hvor folk handler som pædagoger med for store planer«, rapper han på det nye album, der udkommer på mandag.