Tesfaye har ret - venstrefløjen har glemt de lavtlønnede

opgør. Mattias Tesfaye er, af flere, blevet beskyldt  for at skabe splid på venstrefløjen.
opgør. Mattias Tesfaye er, af flere, blevet beskyldt for at skabe splid på venstrefløjen.
Lyt til artiklen

Henrik Herløv Lund anklager (30.12.) Mattias Tesfaye for at skabe splid på venstrefløjen.

Nu er jeg bestemt ikke SF’er, men det mener jeg så heller ikke, Tesfaye er, og det skal han have ros for. For Tesfaye har da ret i, at de lavtlønnede arbejdere er gledet totalt i glemslen i venstrefløjens iver for at føre politik for mennesker på overførselsindkomster. Hvis der er nogen, der skaber splid, så må det være Henrik Herløv Lund og resten af den venstrefløj, jeg i hvert fald ikke kan genkende, fra da jeg var ung. Ydermere beskylder denne venstrefløj de, der vil belønne de hårdtarbejdende, for at være arbejderister og asociale!

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her