Distortion gør København til en spændende og levende by

Distortion. Det har været en nyskabende Distortion, hvor der ud over elektronisk musik var dansktop, jazz og særlige tilbud til børnefamilier og fællesspisning, skriver Københavns kultur- og fritidsborgmester Carl Christian Ebbesen (DF).
Distortion. Det har været en nyskabende Distortion, hvor der ud over elektronisk musik var dansktop, jazz og særlige tilbud til børnefamilier og fællesspisning, skriver Københavns kultur- og fritidsborgmester Carl Christian Ebbesen (DF).
Lyt til artiklen

Det er tid til at gøre status efter dette års Distortion, som løb af stablen i pinsen. Festivalen, som har udviklet sig til en sand byfest med op til 300.000-400.000 deltagere, har været en stor succes. Jeg deltog selv i festlighederne på Vesterbro, hvor jeg mødte masser af glade mennesker. Derfor ærgrer det mig selvfølgelig også at læse her 11.6., at vesterbroborger Peter Hybel har haft en dårlig oplevelse.

Det ærgrer mig især, fordi arrangørerne i år har gjort ekstra meget ud af planlægningen og taget ved lære af tidligere års afvikling for at sikre, at festivalen forløb så behageligt som muligt for alle.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her