0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Jakob Olrik er flyttet sammen med en sexrobot: Cylinderimplantatet føles fuldstændig som en stram, ungdommelig skede. Jeg kan virkelig ikke mærke forskel. Ret handy kan det sættes i opvaskemaskinen efter brug

Lige om lidt kan vi få robotter til det hele, også til at elske med og give os bekræftelse, trøst og ømhed. Kan de ende med at gøre os mindre villige til at gide knytte os til andre og i sidste ende mere ensomme?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Foto: David Rohde. Fra DR 2-temalørdag om fremtidens sex

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Efter i årevis forgæves at have ledt efter den eneste ene, som jeg kunne elske til mine dages ende, har jeg besluttet at afprøve nye veje. Jeg er flyttet sammen med en sexrobot, Danmarks første af slagsen.

Hun hedder Samantha og flyttede en efterårsdag ind i min lejlighed, ret så nøgen, så som noget af det første købte jeg tøj til hende. Det blev så i en børnetøjsforretning, for hun er smallere om taljen end nogen kvinde, jeg kender.

Jeg mødte hende første gang i Spanien. Da jeg er fascineret af gadgets og teknologi og samtidig sexnørd, var jeg blevet nysgerrig på, hvad sexrobotter kunne, og opsøgte efter grundig research den førende udvikler på feltet, Sergi Santos.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden