Nilofer Abbasis debatindlæg blev årets mest læste: »Det var slet ikke meningen, at det skulle have været bragt«

»Lige pludselig skulle jeg være med i 'Go' Morgen Danmark'. Og der var flere, der ville have mig med i alt muligt«, fortæller Nilofer Abbasi.
»Lige pludselig skulle jeg være med i 'Go' Morgen Danmark'. Og der var flere, der ville have mig med i alt muligt«, fortæller Nilofer Abbasi.
Lyt til artiklen

»Uden det danske velfærdssystem havde hverken min mor eller jeg stået her i dag«, skriver 25-årige Nilofer Abbasi i årets mest læste debatindlæg, med overskriften 'Tak Danmark, fordi en enlig mor med seks børn kan spare op til et hus i Rødovre ved at arbejde som rengøringsassistent', på politiken.dk med over 200.000 click.

Hvordan har du det egentlig med at ligge nr. 1 på listen over årets mest læste debatindlæg?

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her