Det er meningsløst og ufrugtbart at fortsætte hver for sig. Både de radikale og Socialdemokratiet bør kunne mødes og danne en regering, der tager ansvar og skaber resultater. Både for Arne og for klimaet.
Marianne Jelved:»Der mangler et tillidsfuldt samarbejdsklima mellem de partier, der i fællesskab vil tage ansvaret på sig«
Det er meningsløst og ufrugtbart at fortsætte hver for sig. Både de radikale og Socialdemokratiet bør kunne mødes og danne en regering, der tager ansvar og skaber resultater. Både for Arne og for klimaet.
Marianne Jelved:»Der mangler et tillidsfuldt samarbejdsklima mellem de partier, der i fællesskab vil tage ansvaret på sig«
Tegning Mette Dreyer
Lyt til artiklen
Henter...
Jeg har i hele mit voksenliv været radikal.
Jeg har studeret og læst om de første radikales skabelse af et nyt parti i 1905, som de valgte at kalde Det Radikale Venstre. Når valget af parti var let for mig, er det, fordi det både er liberalt og socialt. I praksis rækker det ind i Venstre og andre borgerlige partier, og det rækker ind i Socialdemokratiet og i andre venstrefløjspartier.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.