Jeg har intet tilovers for dem af jer, der har samvittighed til at deltage i fester. Men det værste er nok, at I samtidig plastrer jeres sociale medier til med beviser på jeres manglende samfundssind.

Fra ung til ung: Tag jer nu fucking sammen, venner

Arkivtegning Jørn Villumsen
Arkivtegning Jørn Villumsen
Lyt til artiklen

Til alle jer hensynsløse med-unge derude: Jeg tager hermed gevaldigt afstand fra jer, da jeg under ingen omstændigheder vil sættes i forbindelse med det, som I har gang i. Når jeg vågner om lørdagen efter endnu en begivenhedsløs fredag aften, kan jeg gennem de sociale medier ofte konstatere, at dette for mange af jer ikke har været tilfældet. I fester natten lang og snaver løs med folk, som I har mødt over Tinder. Hvad fanden foregår der?

Man skulle tro, at alvoren var gået op for de fleste, da corona efterhånden har hængt hele verden langt ud af halsen i et år. Der har været tid nok til at justere sit privatliv efter restriktionerne, og der er absolut ingen undskyldning for at holde fester med over 20 gæster.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her