»Det er trist at se historien og kulturen i vores store nation blive flået fra hinanden med fjernelsen af smukke statuer og monumenter«, skriver præsident Trump på Twitter, »skønheden, der således bliver fjernet fra vores byer, vil blive savnet«. Tegning: Per Marquard Otzen.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Det var hendes store farvel. Og det var virkelig ikke sådan, det skulle være gået
-
Forsker og forfatter: Mange bedsteforældre undrer sig dybt over, hvad pokker det er, der foregår inde i de kernefamilier, deres børn har bygget op
-
Professoren: Her er et tegn på, at du har forsnævrede blodårer og alvorlige kredsløbsproblemer
-
Advarslen fra den italienske direktør lyder måske ikke i sig selv voldsomt alarmerende. Men det er den altså
-
Hun nægter at tie stille: »Det bliver et nej tak. Og et fuck you!«
-
Biltest: Jeg blev forelsket i denne lille bil, som franskmændene har givet kælenavnet ’frøen’
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Lars Berg
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Amal Elme
Jeg vil gerne kunne grine med mine medstuderende og finde nye venner – men en ting står i vejen
Vi har en ny lyd-app til dig
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
Klumme af Noa Redington
Vores folkevalgte har gang i et kristent kidnapningsforsøg
Tønder Festival
Det var hendes store farvel. Og det var virkelig ikke sådan, det skulle være gået
Leder af Marcus Rubin