De ansvarlige ministre bliver nu angrebet for ikke at have gjort nok for klimaet, der hurtigere end nogen havde forudset ændrer sig, så at Syden bliver uudholdeligt varmt, mens vi nordpå vil få kuldegrader som Alaska og Novosibirsk.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Endnu en skændsel i København
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Jeg så hende stå alene på studentervognen, helt uden for fællesskabet ... men jeg gjorde ingenting
-
Professor skyder et råd om afkøling ned: Sådan klarer du dig bedst gennem de varme dage
-
Bøjede togskinner og lukkede operationsstuer advarer om varmens alvor
-
»Der var ingen i forløbet, der sagde til mig, at det var ulovligt, eller at jeg burde have ringet før«
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Fik han mig til at savne en hund? Really?
Debatindlæg af Lars Aagaard
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Endnu en skændsel i København
Lyt til artiklenLæst op af Karsten R.S. Ifversen
00:00
»Sindet er selvregulerende, hvis du formår at lade dine tanker og følelser være«
Lyt til artiklenLæst op af Signe Thomsen
00:00




























