De ansvarlige ministre bliver nu angrebet for ikke at have gjort nok for klimaet, der hurtigere end nogen havde forudset ændrer sig, så at Syden bliver uudholdeligt varmt, mens vi nordpå vil få kuldegrader som Alaska og Novosibirsk.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Endnu en skændsel i København
-
»Der var ingen i forløbet, der sagde til mig, at det var ulovligt, eller at jeg burde have ringet før«
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Politiet til festivalgæster: Husk at passe på jer selv
-
Bøjede togskinner og lukkede operationsstuer advarer om varmens alvor
-
I dag er den varmeste dag nogensinde målt i Danmark
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Lars Aagaard
De har har notorisk svært ved at få det eksistentielle til at være interessant
tema
»Der var ingen i forløbet, der sagde til mig, at det var ulovligt, eller at jeg burde have ringet før«
Lyt til artiklenLæst op af
Line Vaaben
00:00
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Endnu en skændsel i København
Lyt til artiklenLæst op af Karsten R.S. Ifversen
00:00
»Sindet er selvregulerende, hvis du formår at lade dine tanker og følelser være«
Lyt til artiklenLæst op af Signe Thomsen
00:00




























