Techgiganter som META anklages for at fralægge sig ansvaret, når det gælder unges trivsel på de sociale platforme. Mark Zuckerberg, der ejer Facebook og Instagram, kaldes ligefrem ’den mest skadelige mand’ i tech.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Bøjede togskinner og lukkede operationsstuer advarer om varmens alvor
-
Professor skyder et råd om afkøling ned: Sådan klarer du dig bedst gennem de varme dage
-
Endnu en skændsel i København
-
»Sindet er selvregulerende, hvis du formår at lade dine tanker og følelser være«
-
I nat var den varmeste juninat målt nogensinde
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Lars Aagaard
Fik han mig til at savne en hund? Really?
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Endnu en skændsel i København
Lyt til artiklenLæst op af Karsten R.S. Ifversen
00:00




























