Jeg har mange demokratiske venner, der er meget skuffede over partiets ledere. De fortæller mig, at Det Demokratiske Parti i øjeblikket er uden ror – at det er svagt, passivt og mangler et overbevisende budskab. Jeg forsøger at være høflig, men jeg vil gerne sige til dem:
»Problemet er ikke partiets ledere. Problemet er jer selv. I forstår ikke, hvor stort et skifte vi befinder os i. I tror, at demokraterne kan løse deres problemer med et nyt budskab og en ny leder. Men demokraternes udfordring er, at de er nødt til at tilpasse sig en ny historisk æra. Det er ikke noget, der kan gøres af arbejdende politikere, der fokuserer på fundraising og det næste valg. Det kan kun gøres af visionære folk, der er klar til at ændre hele deres verdensbillede. Det er op til jer, venner, ikke Chuck Schumer«.
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.