Få avisen leveret hver lørdag for kun 99 kr.
»For mig er juli måned bare den hårdeste tid på året. Lige efter jul og påske. Men højtiderne har i det mindste færre fridage end juli«, skriver John Volmer.  Foto: Mads Nissen

Det burde være den bedste tid på året, hvor man er sammen med dem, man elsker, og livet viser sig fra sin smukkeste side. Men for familieløse singler som mig er juli noget af en udfordring og tæt på at være den tungeste tid på året.

Jeg burde være taknemmelig, men for mig er juli måned bare den hårdeste tid på året

»For mig er juli måned bare den hårdeste tid på året. Lige efter jul og påske. Men højtiderne har i det mindste færre fridage end juli«, skriver John Volmer. Foto: Mads Nissen
Lyt til artiklen

»Der findes mange sommerplager. En af dem hedder ferie. Den rammer især de 1,75 millioner danskere, som er singler, og hvoraf mange ikke holder ferie med nogen. Jeg er en af dem. Den familieløse single«.

Sådan indleder John Volmer sit indlæg, der slutter med en venlig opfordring til alle, der har en single i sin omgangskreds.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad
PodcastSe alle

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her